Богодухівська міська рада

Харківська область

Положення

ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні оргкомітету з підготовки та відзначення

450-річчя із часу першої писемної згадки про Богодухів

26 березня 2021 р.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
про проведення міського творчого конкурсу
на створення логотипу-бренду міста Богодухів до 450-річчя із часу першої писемної згадки про Богодухів

 

  1. Загальні положення

1.1. Положення про проведення міського творчого конкурсу на створення логотипу-бренду міста Богодухів (далі - Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення кращого логотипу міста (емблеми). Положення регламентує статус та порядок проведення Конкурсу, вимоги до учасників, ескізу логотипу, критерії їх відбору та оцінювання, строки проведення Конкурсу.

1.2. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність та ідентифікувати місто серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами, словами або без них.

1.3. Створений логотип міста Богодухів не замінює офіційну символіку міста.

1.4. Організатором Конкурсу є Організаційний комітет з підготовки та відзначення 450-річчя із часу першої писемної згадки про Богодухів.

1.5. Конкурс проводиться на території міста Богодухів в період з 01.04.2021 року по 10.04.2021 року. Організатори залишають за собою право змінити строки проведення Конкурсу.

1.6. Положення діє до завершення Конкурсу.

 

  1. Мета та завдання Конкурсу

2.1. Мета Конкурсу – створення унікального логотипу Богодухова, який повинен містити зображувальний елемент і буде асоціюватись із містом Богодухів та після проведення Конкурсу стане символом міста і використовуватиметься для формування його позитивного іміджу, зокрема, для зображення на сувенірній та друкованій рекламній продукції.

2.2. Завдання Конкурсу – формування позитивного іміджу громади міста Богодухова, формування у мешканців міста позитивних знань про Богодухів, його історико-культурну спадщину та економіко-інвестиційний потенціал.

 

  1. Учасники Конкурсу

3.1. Участь у Конкурсі може взяти будь-яка фізична чи юридична особа, яка подасть заявку на участь у Конкурсі у відповідності з цим Положенням.

3.2. Кожен учасник Конкурсу може подати лише одну заявку з необмеженою кількістю ескізів логотипу.

 

  1. Умови та порядок проведення Конкурсу

 

    1. Організатор Конкурсу розміщує оголошення про початок Конкурсу та Положення про проведення міського творчого конкурсу на створення логотипу- бренду міста Богодухів, яке регламентує участь, організацію та проведення Конкурсу, на офіційному сайті Богодухівської міської ради, на сторінці Богодухівської міської ради у мережі Фейсбук, у засобах масової інформації.
    2.  Загальне керівництво, організацію та проведення Конкурсу здійснює Організаційний комітет.

 

    1.  Члени Організаційного комітету:

 

− беруть участь в обговоренні та розгляді конкурсних пропозицій і забезпечують прийняття рішення конкурсним журі про визначення переможця Конкурсу;

 

− мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання журі;

 

− зобов’язані дотримуватися норм законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;

 

− мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади міста Богодухів та чинному законодавству України.

 

    1. Участь у конкурсі безкоштовна.

 

    1. Ескізи на Конкурс в друкованому вигляді (формат А4) та електронному вигляді на електронних носіях, концепція з описом ескізу логотипу та заява на участь у Конкурсі приймаються з 01.04.2013 по 10.04.2021 року у відділі інформаційних технологій та засобів масової комунікації виконавчого комітету міської ради (вул. Соборності, 2, каб. 1, електронна адреса:  itmkbmr@ukr.net ).

 

    1. Конкурсна заява повинна містити:

 

- анкету заявника (прізвище, ім’я, по батькові, вік, місце роботи (навчання), адреса проживання, контактні телефони та електронну адресу);
 

- згоду на використання персональних даних.

 

    1. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть        умовам Конкурсу, до участі у Конкурсі не допускаються.

 

    1. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.

 

    1. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки та конкурсних робіт.

 

    1. Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів, вважається переможцем.

 

    1. Результати конкурсу оприлюднюються 15.04.2021 року.

 

 

  1. Вимоги до конкурсних робіт

 

    1. Конкурсні роботи мають втілювати візуальний стиль, що має містити приналежність до культурних, архітектурних, історичних цінностей громади Богодухова.

 

    1. Вимоги до ескізу логотипу:

 

  • оригінальність ідеї та зміст художнього рішення мають відображати мету і завдання Конкурсу;

 

  • чітка асоціація з містом Богодухів;

 

-  елементи візуальної ідентифікації міста;

 

- баланс місцевих традицій та інновацій;

 

- актуальність;

 

- відповідність технологічним вимогам (збереження можливості прочитання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті;

 

- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал тощо).

 

    1. До конкурсної роботи обов’язково додається опис: ключова ідея, обґрунтування змісту логотипу, авторські пояснення щодо виконання логотипу (обсягом до 1 сторінки тексту).

 

    1. Назва конкурсної роботи (імена файлів) повинна містити прізвище автора українською мовою та номер варіанту (якщо від одного автора подано кілька ескізів).

 

    1. Логотип повинен легко читатися, містити у собі оригінальний графічний елемент і текст із назвою міста та слоганом бренду.

 

  1. Визначення переможців Конкурсу

 

    1. Переможці Конкурсу визначаються за рішенням оргкомітету. Результати роботи оргкомітету оформляються протоколом засідання.

 

    1. Оргкомітет здійснює оцінку конкурсних робіт за такими основними показниками:

 

- відповідність вимогам творчого завдання;

 

- оригінальність та ступінь диференціації від конкурентів;

 

- потенціал для довготривалого використання;

 

- потенціал для подальших творчих розробок, у т. ч. для створення атрибутів;

 

  • інформаційна насиченість роботи, повнота розкриття обраної теми;

 

  • естетичність оформлення конкурсної роботи;
  • дотримання авторських прав;

 

  • цілісне враження.

 

    1. Оцінювання здійснюється за такими критеріями:

 

- адекватність (логотип повинен створювати образ, що відповідає заданій темі);

 

- унікальність, оригінальність, якість виконання поданої конкурсної роботи.

 

- масштабованість. Основні графічні елементи логотипу повинні однаково добре сприйматися та не втрачати значення при відтворенні у будь-якому запропонованому для використання масштабі.

 

- адаптивність. Основні графічні елементи логотипу повинні без втрати розпізнавання бути придатні до відтворення на будь-яких носіях (папір, картон, пластик, скло тощо) і будь-яким способом нанесення.

 

    1. Оголошення результатів Конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті міської ради та у засобах масової інформації.

 

    1. Ескіз логотипу переможця Конкурсу затверджується рішенням виконавчого комітету для реалізації та практичного використання в якості логотипу міста Богодухів.

 

  1. Авторські права
    1. Виключні майнові авторські та суміжні права, а саме виключне право на використання логотипу переможця і виключне право на дозвіл або заборону використання логотипу переможця передаються виконавчому комітету Богодухівської міської ради.

 

    1. Переможець Конкурсу зобов’язаний укласти з Богодухівською міської радою договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип.

 

    1. У разі, якщо переможець конкурсу протягом 5 днів з моменту оголошення результатів Конкурсу відмовляється укласти договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип, Організаційним комітетом обирається інший переможець з числа учасників конкурсу.

 

    1. Організатор Конкурсу залишає за собою право використовувати надані конкурсні роботи з некомерційною метою і без грошової винагороди автору.

 

Контактна інформація

Координатор проекту: відділ інформаційних технологій та засобів комунікації виконавчого комітету міської ради.

Контактний телефон: 3-23-38.


Адреса: м. Богодухів, пл. Соборності, 2, каб. 1.

E-mail:   itmkbmr@ukr.net

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.