«Гаряча лінія Харківщини 1552» на базі Харківського обласного центру соціальних служб
Гаряча лінія Харківщини 1552 – це безкоштовний сервіс, створений для надання інформаційної і консультативної підтримки жителям Харкова і Харківської області.
Функціями « Гарячої лінії Харківщини 1552» є:
- інформування - надання інформації про доступні соціальні послуги і порядок їх отримання у Харкові і Харківській області,
- консультування – надаються консультації щодо альтернативних сімейних форм виховання, з питань соціального захисту, з питань психо – соціального захисту, підтримки сімей ВПО у складних життєвих обставинах, сімей військових і ветеранів,
- підтримка – психологічна підтримка і кризова допомога, а також емоційне консультування,
- перенаправлення – абоненти отримують перенаправлення до відповідних установ соціального захисту і органів влади для отримання необхідних послуг.
Звернувшись на «Гарячу лінію Харківщини» за номером 1552, ви можете:
-
- Отримати психологічну та емоційну підтримку і перенаправлення до спеціаліста за визначеними потребами.
- Дізнатися про доступні соціальні послуги та соціальну допомогу в Харкові та області.
- Звернутися з питаннями щодо консультацій з питань альтернативних сімейних форм виховання: усиновлення, опіки і піклування, прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, патронатного виховання та тимчасового влаштування в сім’ю громадян України.
- Отримати інформацію про групи психологічної і кризової підтримки та інші ресурси, доступні в Харківській області.
- Звернутися за допомогою у вигляді перенаправлення до служб різного значення, які приймають участь у вирішенні проблем і питань, пов'язаних з соціальною сферою.
- Забезпечити оперативне реагування на проблемні питання соціальної сфери мешканців Харківської області.
- Проведення інформаційно – консультативних заходів для поширення інформації про соціальні послуги, їх зміст та порядок отримання, контактів надавачів соціальних послуг.
- Отримати перенаправлення до помічника ветерана і ветеранських рад, щодо до допомоги захисникам і захисницям і ветеранам в оформленні документів, виплат і консультацій по інтеграції і адаптації в суспільство.
Цільовою аудиторією є всі верстви і категорії населення, які потребують психо - соціальної підтримки.
Гаряча лінія Харківщини 1552 має ряд переваг:
- Безкоштовність - дзвінки з усіх телефонних операторів безкоштовні і до послуг абонентів пропонується в використання інтерактивне меню,
- Доступність – лінія працює за графіком з 9.00 до 20.00 без вихідних, що є зручним для абонентів,
- Конфіденційність – вся надана інформація абонентом залишається анонімною,
- Професіоналізм – оператори є кваліфікованими працівниками, які пройшли спеціалізоване навчання.
Гаряча лінія Харківщини 1552 є цінним ресурсом і завдяки удосконаленню роботи лінії в Харкові та Харківській області, відбувається поширення альтернативних сімейних форм виховання, соціальних послуг у громадах Харківщини, а також обізнаність населення щодо роботи установ з соціального захисту населення.