Чому після оплати за технічне обслуговування у застосунках банків може відображатись заборгованість?
Після оплати мешканцями багатоповерхівок за технічне обслуговування газопроводів спільної власності у мобільних застосунках Приват 24 та Ощад може відображатись заборгованість. Це пов’язано з тим, що оновлення системи платежів здійснюється раз на місяць. Таким чином, якщо послуга оплачена споживачем у вересні, оновлення системи та зникнення рядку із заборгованістю у мобільному банкінгу відбудеться у жовтні.
Якщо послуга оплачена у жовтні – оновлену інформацію можна подивитись у листопаді. Оплата за технічне обслуговування газопроводів спільної власності у багатоквартирних будинках (газопроводи будинку за межами квартири) здійснюється після виконання робіт – один раз на три або п’ять років.
Оплачені за техобслуговування кошти зараховуються на особовий рахунок споживача орієнтовно протягом 5-7 банківських днів (робочі дні за виключенням вихідних) після їх оплати. Списання заборгованості із мобільних банкінгів відбудеться із часом - після оновлення системи.
Подивитись нарахування за технічне обслуговування можна у мобільних застосунках Приват 24 та Ощад, обравши «Комунальні платежі» та ТОВ «Газорозподільні мережі України Харківська область за Технічне обслуговування ВБСГ.
За потреби дізнатись про зарахування оплачених коштів за технічне обслуговування раніше оновлення платежів у застосунках банків можна у центрах обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі» за телефонами.
+38 066 300 28 88
+38 098 300 28 88
+38 093 300 28 88