Богодухівська міська рада

Харківська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (Сонячна установка для власного споживання)

Дата: 28.08.2024 11:27
Кількість переглядів: 20

Фото без описуЗАМОВНИК: Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року (зі змінами)

 

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року No922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

 

Предмет закупівлі: Сонячна установка для власного споживання, Код ДК 021:2015: 09330000-1 Сонячна енергія

Мета використання товару:

 Сонячна установка планується для забезпечення поточного функціонування Замовника (для забезпечення стабільного постачання електричної енергії будівлі «Центру надання адміністративних послуг».

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-26-003357-a

Найменування замовника: Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

Юридична адреса замовника: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів                                 

Ідентифікаціний код замовникав Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43954862

Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

 Сонячна установка для власного споживання Код ДК 021:2015: 09330000-1 Сонячна енергія Кількість товарів: 1 комплект

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів

Строк поставки товарів: до   30 листопада  2024 року

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 600000 грн. (шістсот  тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro», а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2024 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).

Джерела пошуку та моніторингу: Сонячна установка для власного споживання, Код ДК 021:2015: 09330000-1 Сонячна енергія

 

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-25-006918-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-05-006358-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-015719-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-25-006918-a

Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін:

1.ФОП Варченко Юрій Павлович (Код ЄДРПОУ 2322100631)

Сонячна електростанція з кріпленням на двосхилий дах з установкою –вартість за комлект включно з монтажем 612000,00 грн без ПДВ.

Терміни поставки: до 30 листопада 2024 року

2. ФОП Люлевич (Код ЄДРПОУ 2904704928)

Комерційна пропозиція від 18.08.2024 вих.№1808/1–5894958 грн без ПДВ

3.ПП «БОГОДУХІВБУДГАЗ» (Код ЄДРПОУ 21248282)

Комерційна пропозиція від 19.08.2024

Сонячна установка для власного споживання з установленням на двохскатній покрівлі

1 комплект, 20 модулів

Вартість постачання з монтажем 600 000 грн.

Терміни поставки: до 30 листопада 2024 року.

В результаті порівняння ринкових цін зроблено висновок, що очікувана вартість Сонячна установка для власного споживання, який відповідає замовленим характеристикам,  може становити 600 000 тис.грн. за 1 комлект.

 

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів

 

Закупівля здійснюється відповідно до  рішення Богодухівської міської ради «Про бюджет міської територіальної громади на 2024 рік» №7062-VIII від 22.12.2023 LIХ сесія VIII скликання), зі змінами від 06.08.2024  рішення №7607-VIII (LIV позачергова сесія VIII скликання), на виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік по галузі «Енергозабезпечення та енергозбереження у бюджетній сфері міської ради» -Закупівля сонячної установки для власного споживання Центру надання адміністративних послуг  - 600 тис.грн.,  згідно з пунктами 3 та 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).

Технічні, якісні та інші характеристики:

Сонячна установка для власного споживання

Код ДК 021:2015: 09330000-1 Сонячна енергія

 

В ціну Товару входять: витрати по транспортуванню, завантаженню, розвантаженню, установці та налаштуванню предмета закупівлі. Неякісний предмет закупівлі підлягає обов’язковій заміні за рахунок Постачальника (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

Гарантійний термін експлуатації кожного елемента сонячної установки повинен бути не менше гарантійного строку заводу-виробника. (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

Якість Товару повинна відповідати вимогам до якості, встановленим чинним законодавством (та/або міжнародними стандартами) до Товару даного виду, зокрема ДСТУ, тощо.

Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, термін та умови його зберігання не порушені.

На все обладнання Постачальник повинен надати сертифікат якості/відповідності та/або паспорт якості, дійсний на дату подання документа.

Учасник на запропонований Товар має надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України та/або міжнародним законодавством.

Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, Молодіжна,2

Строк поставки товару: до 30.11.2024 року

 

ІІ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Найменування та кількість обладнання, що входить до комплекту сонячної установки

 

Найменування/Характеристики

Один. виміру

Кількість

1.

Фотоелектричний модуль Longi Solar LR5-72HTH 580 М

шт

20

2.

Гібридний інвертор Deye SUN-12K-SG04LP3-EU

шт

1

3.

Акумуляторна батарея Deye SE-G5.1 Pro-B

шт

2

4.

Перемикач трифазний трьохпозиційний І-0-ІІ 40А

шт

1

5.

Сонячний кабель перерізом 6 мм2

м

100

6.

МС-4 конектор

пара

4

7.

Сонячний профіль 9*9*41*41*41*9*9

м

50

8.

Притиск торцевий алюмінієвий для фотомодуля товщиною 35 мм

шт

10

9.

Притиск міжпанельний алюмінієвий

шт

40

10.

Гайка спеціальна з фіксатором

шт

50

11.

Автомат 3-фазний 40А

шт

1

12.

Щиток електричний ETI 12 модулів IP65

шт

1

13.

Кабель мідний 5*6 мм2

м

20

Будь – яке посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній тендерній документації застосовується із виразом «або еквівалент», у зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик скласти неможливо, тому технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами. Під еквівалентом розуміється, що усі характеристики повинні співпадати, та  товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним.

Учасник має право подати еквівалент Товару, вказаного Замовником у технічних вимогах.

У разі надання еквіваленту, вказується назва еквіваленту, слово «еквівалент» та назва Товару згідно технічних вимог, на який подається еквівалент.

У разі надання еквіваленту, Учасник повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю в довільній формі, яка підтверджує еквівалентність товару (порівняльну характеристику).

Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставити товар відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.

Порядок  оплати

Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної.

Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості Товару виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника.

Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за  договором  настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.