Богодухівська міська рада

Харківська область

ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Дата: 01.08.2024 11:21
Кількість переглядів: 52

Фото без описуЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального  плану території яка розташована на території Богодухівської міської ради, обмежена вул. Привокзальна Слобідка - кадастровими номерами 6320886000:02:001:0989 та  6320886000:02:001:1010 - річка Мерла»

 

  1. Замовник СЕО

Богодухівська міська рада Богодухівського району Харківської області. Юридична адреса: 62103, Харківська обл., Богодухівський р-н, м. Богодухів, площа Соборності, буд. 2. Електронна адреса: bmr1@bogoduhivska-gromada.gov.ua, тел. (05758)32002.

                                     

  1. Вид та основні цілі ДДП, його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території є містобудівною документацією місцевого рівня, яка призначена для обґрунтування стратегії планування, забудови та іншого використання території, на які реалізуються повноваження Богодухівської міської ради.

Детальний план території виконано з метою розвитку промислового майданчику сформованого підприємства ПАТ «Богодухівський м’ясокомбінат», сталого розвитку території, виділення елементів планувальної структури території проектування, встановлення меж зон розміщення об'єкту капітального будівництва виробничо-складського призначення в межах м. Богодухів Харківської області.

Основною метою є:

- визначення можливості використання земельних ділянок під розміщення виробничої забудови, зі зміною цільового призначення з земель сільськогосподарського призначення 01.03 Для ведення особистого селянського господарства, на землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення 11.02 «Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості»;

- визначення всіх планувальних обмежень;

- визначення містобудівних умов та обмежень;

- обґрунтування існуючих земельних ділянок та їх функціональне використання.

При розробленні детального плану території враховується: Схема планування території Харківської області, функціональне зонування територій; техніко-економічна ефективність планувальних рішень; рельєф, природно-кліматичні і геологічні умови місцевості; санітарні та пожежні розриви між будівлями; технологічні і інженерно-технологічні вимоги та розташування існуючих мереж.

Умови для реалізації видів діяльності та об’єктів, які матимуть значний вплив на довкілля, визначаються Схемою планування території відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з ст. 24 регулюється вибір, надання земельних ділянок та зміна функціонального призначення територій.

 

3. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедур оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Детальним планом території розглядається територія сформованого виробничого вузла загальною площею 16,1907 га, що включає земельні ділянки діючого підприємства ПАТ «Богодухівський м'ясокомбінат» в межах м. Богодухів, площею 15,2962 га, які, в свою чергу, включають земельні ділянки різного цільового призначення.

Передбачено зміну функціонального та цільового призначення окремих земельних ділянок загальною площею 8,2500 га. А саме, з земель сільськогосподарського призначення 01.03 - Для ведення особистого селянського господарства на землі виробничого призначення - 11.02- для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, за видом функціонального призначення (код 20100.0) території промислових підприємств.

 

Територія підприємства, сформована та забудована об’єктами складського та підсобного призначення, будівлями та спорудами інженерного забезпечення та розташована на правому березі р. Мерла, в межах заплави річки (ПЗС – 50 м).

Детальним планом розглядається можливість будівництва та реконструкції частини будівель та споруд, функціонального удосконалення території його функціонального навантаження. Територія забудована, реконструкції підлягають вже існуючі об’єкти, які не проінветаризовані та потребують виготовлення необхідної проєктної документації з визначенням їх відповідності до діючих будівельних норм.

Крім того, проєктним рішенням передбачено розташування нових об’єктів забудови:

- реконструкція адміністративної будівлі з надбудовою третього поверху;

- будівництво складу тари та пакування;

- виробничий цех (добудова до  ковбасного цеху № 4 ).

- будівництво котельної твердопаливної з навісом (завантажувальний бункер, зольник, силос, димова труба);

- розташування АГЗП, що включає  надземний газовий модуль об’ємом 5 м3;

- розташування  торгівельних павільйонів;

- будівництво матеріального складу;

- розташування теплиць;

- улаштування підземних резервуарів з насосними станціями пожежегасіння;

Детальним планом території передбачено організацію місць паркування автотранспорту (вантажних автомобілів та автомобілів персоналу). Формування майданчиків передбачено в межах земельних ділянок з кад. номерами 6320810100:00:006:0294 та 6320810100:00:006:0289, а саме: - автостоянок вантажного транспорту – 24 паркомісць з можливістю влаштування додаткових паркомісць; та легкового транспорту 86 паркомісць з можливістю влаштування додаткових паркомісць.

Існуюче водопостачання виробничого об’єкту здійснюється від існуючих водопровідних мереж підприємства (локальних водозаборів). На території підприємства розташовано свердловини,  водонапірна башта.

До теперішнього часу, каналізування виробничих об’єктів здійснювались на існуючі поля фільтрації, що розташовані на окремому майданчику. Стічні води від виробничих дільниць збирались в каналізаційний колектор та каналізаційною насосною станцією подавались до відстійника перед полями фільтрації. З відстійника стічні води самопливною каналізацією  відводились на поля фільтрації. 

В зв’язку з удосконаленням технологічних процесів та для забезпечення  зменшення концентрації забруднюючих речовин в промислових стічних водах, підприємством розроблено проектну документацію та здійснено будівництво цеху фізико – хімічної обробки стічних вод, розрахунковою потужністю – 800 м3/добу.

Електропостачання об'єкту можливо здійснити від існуючих мереж. Трансформаторні підстанції – існуючі. Проєктним рішенням, для більш раціонального використання території підприємства, передбачено заміна повітряної мережі ЛП 10кВ на кабельну.

Опалення автономне. На підприємстві функціонує газова котельня. Проєктом передбачено будівництво твердопаливної котельні з автоматизованою подачею палива для опалення будівель різного функціонального призначення.

Вивіз сміття планується здійснювати спеціалізованим транспортом КП «Господар» Богодухівської міської ради. Знешкодження твердих відходів з території ДТП передбачено на існуючому полігоні після укладання договору з органами місцевого самоврядування

В межах проєктної території об’єкти природно-заповідного фонду відсутні.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної статтею третьою. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Обсяг стратегічної екологічної оцінки визначається переліком основних екологічних проблем наявних на території міста Богодухів.

 

 

4. Розгляд ймовірних екологічних наслідків

Серед основних ймовірних екологічних наслідків, пов’язаних з реалізацією ДПТ, наступні:

а) для довкілля:

  1. Атмосферне повітря – можливе забруднення від стаціонарних джерел та пересувних джерел (автомобільний та залізничний транспорт). ДДП передбачається максимальне збереження зелених насаджень загального користування на території, в тому числі озеленення зовнішніх доріг та санітарно-захисних зон;
  2. Ґрунти – можливе забруднення та порушення ґрунтів від поверхневих вод, що відводиться з території. ДДП передбачається влаштування каналізаційної мережі з відведенням на існуючі очисні споруди, що дозволить знизити рівень забруднення ґрунтів;
  3. Поводження з відходами – можливе забруднення і засмічення ґрунтів, забруднення ґрунтових вод та інше, в зв’язку з незадовільним рівнем централізованого вивезення та роздільного збору відходів. ДДП передбачається відведення спеціально обладнаних місць та встановлення контейнерів, систематичний вивіз відходів з контейнерів, впровадити роздільне збирання відходів;
  4. Водні ресурси – можливе забруднення ґрунтових вод від неочищених побутових стічних вод, можливе забруднення ґрунтових вод від поверхневих вод, що відводяться з території детального плану. ДДП передбачається влаштування каналізаційної мережі з відведенням на існуючі очисні споруди, що дозволить знизити ризик забруднення ґрунтових вод;
  5. Здоров’я населення – можливе шумове навантаження, основним джерелом шуму є технологічне обладнання, автотранспорт. ДДП передбачається ведення забудови згідно з наміченим функціональним зонуванням, встановлення та організація санітарно-захисних зон до житлової забудови;

б) для територій з природоохоронним статусом – в зв’язку з відсутністю на території детального плану об’єктів природно-заповідного фонду, проектні рішення ДДП не мають впливу на території з природоохоронним статусом;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – проекті рішення ДДП не мають впливу на транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

 

5. Виправданні альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

В процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки ДДП будуть розглянуті наступні альтернативи:

Зважаючи на комплексність рішень Детального плану, розгляд виправданих альтернатив проєктних рішень відбувається в процесі розробки стратегічної екологічної оцінки. Разом з тим, в процесі здійснення стратегічної екологічної оцінки буде розглянуто наступні альтернативи: «Інерційний сценарій» - формується на основі припущень, що протягом тривалого часу вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на стан населеного пункту залишиться незмінним, та «Песимістичний сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

 

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Для розробки СЕО передбачається:

  • Проведення аналізу існуючих матеріалів щодо стану довкілля (доповідь про стан довкілля, дані моніторингу стану довкілля, статистичні дані та таке інше);
  • Проведення незалежний експертних оцінювань та наукових досліджень (у разі необхідності).

 

7. Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення СЕО передбачається розгляд заходів із запобігання зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, що передбаченні чинним законодавством.

 

Детальним планом передбачені заходи, для здійснення моніторингу наслідків виконання ДПТ для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання ДДП передбачаються наступні заходи:

-          максимальне збереження зелених насаджень загального користування на території;

-          поточний догляд за зеленими насадженнями загального користування;

-          озеленення зовнішніх доріг та санітарно-захисних зон;

-          інженерний благоустрій території, санітарне очищення;

-          впровадити роздільне збирання побутових відходів: пластик, скло, папір, металеві та алюмінієві банки, текстиль, органічні відходи;

-          встановлення та організація санітарно-захисних зон.

 

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», частини 4 статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у розділі «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації та одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, в обсягах визначених вимогами статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»..

 

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки подання

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документу державного планування – Детального плану території яка розташована на території Богодухівської міської ради, обмежена вул. Привокзальна Слобідка - кадастровими номерами 6320886000:02:001:0989 та  6320886000:02:001:1010 - річка Мерла», подаються до Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області. Юридична адреса: 62103, Харківська обл., Богодухівський р-н, м. Богодухів, площа Соборності, буд. 2. Електронна адреса: bmr1@bogoduhivska-gromada.gov.ua, тел. (05758)32002.

Строк подання зауважень та пропозицій 10 діб з дня опублікування заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану території, ( відповідно до пунктів 5, 6 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.