До уваги захисників і захисниць України та членів їх сімей- мешканців Богодухівської міської територіальної громади!
Заходами комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їх сімей в Харківській області на 2024 -2028 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 23 грудня 2023 року №728-VIII за рахунок коштів обласного бюджету передбачено виплату:
- щомісячної адресної допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України;
- щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України.
1. Для одержання грошової допомоги дітям загиблих(померлих) захисників і захисниць України до Управління «ЦНАП» Богодухівської міської ради (м. Богодухів, вул. Молодіжна, буд.2) подаються такі документи:
- особиста заява законного представника дитини або дитини, яка досягла 14 років;
копії:
- паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта - лицьового та зворотного боку),
- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається,
- свідоцтва про народження дитини,
- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України,
- рішення органу опіки та піклування (за необхідністю);
- довідка про відкриття поточного рахунку в уповноваженому банку, відкритого на ім’я особи, яка звертається із заявою.
Виплата щомісячної допомоги здійснюється з місяця подання заяви.
2. Виплата щомісячної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюватиметься членам сімей загиблих(померлих) захисників і захисниць України, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як отримувача пільги, з місяця подання заяви.
Для одержання грошової допомоги на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих(померлих) захисників і захисниць України (які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як отримувачі пільги) до Управління «ЦНАП» Богодухівської міської ради (м. Богодухів, вул. Молодіжна, буд.2) подаються такі документи:
- особиста заява;
копії:
- паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта - лицьового та зворотного боку),
- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копії сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається,
- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України,
- довідка про відкриття поточного рахунку в уповноваженому банку, відкритого на ім’я особи, яка звертається із заявою.
Управління «Центр надання адміністративних послуг» Богодухівської міської ради приймає документи з 27 квітня 2024року.
Графік роботи : Понеділок: 8.00-15.00
Вівторок: 8.00-15.00
Середа: 8.00-15.00
Четвер: 8.00-19.00
П’ятниця: 8.00-15.00
Субота: 8.00-15.00
Неділя - вихідний