Богодухівська міська рада

Харківська область

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (колісний екскаватор)

Дата: 26.02.2024 10:39
Кількість переглядів: 74

Фото без описуЗАМОВНИК: Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

 

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року (зі змінами)

 

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року No922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Предмет закупівлі Колісний екскаватор

код за ДК 021:2015 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (43262100-8 — Механічні екскаватори)

 

Мета використання товару: для для матеріально-технічного забезпечення добровольчого формування Богодухівської міської територіальної громади

Враховуючи технологічні особливості виробничого процесу (зокрема – виконання щоденної роботи з екскавації твердих грунтів та підйому вантажу, експлуатації у найбільш складних умовах), а також з огляду на застарілість техніки, яка вичерпала свій виробничий потенціал, постійно потребує ремонту, заміни складових частин, ціна на які є досить висока, а випуск деяких запасних частин припинено через моральне старіння,  необхідно придбати за бюджетні кошти додаткову техніку для виконання земляних робіт. Колісні екскаватори – спецтехніка для розчищення території, переміщення будматеріалів, копання траншей, каналів, котлованів, проведення ремонтних та будівельних робіт, реконструкції доріг та прокладання трубопровідних магістралей. Колісні екскаватори використовують для вирішення багатьох завдань – це ефективні машини, які нерідко експлуатують спільно з іншими видами спецтехніки, наприклад автокранами або самоскидами.

Одне з найголовніших переваг колісних екскаваторів – це можливість переміщатися територією об’єкта або на сусідній майданчик, не ушкоджуючи асфальтове покриття. Техніка однаково ефективно може використовуватися як у міських умовах, так і на піщаних чи болотистих ґрунтах.

 

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-23-011123-a Найменування замовникаВиконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

Юридична адреса замовника: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів,                                 пл. Соборності, 2

Ідентифікаціний код замовникав Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43954862

Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

Колісний екскаватор

код за ДК 021:2015 43260000-3 – Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (43262100-8 — Механічні екскаватори)

Кількість товарів: 1 штука

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухів, пл. Соборності,2,

Строк поставки товарів: до  31 березня 2024 року

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 7000 000 грн. (сім мільйонів гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro», а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2024 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).

Джерела пошуку та моніторингу:

 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-29-015681-a

 https://cmlagri.ua/catalog/katalog-tehniki/ekskavatory-navantazhuvachi/;

 https://alfatech.com.ua/catalog/ehkskavatory/kolesnye_ehkskavatory;

 https://alfateks.com.ua/katalog-texniki/xcmg-uk/kolisni-ekskavatori-xcmg/;

 https://alfateks.com.ua/katalog-texniki/xcmg-uk/kolisni-ekskavatori-xcmg/;

 https://uacompany.in.ua/prodazha/hidromek/?filter_type-kuzov=kolesnye-ekskavatory&query_type_type-kuzov=or

 

У відповідь на запити цінових пропозицій, Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції, що були враховані під час визначення очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін:

1.ТОВ «ТРАК АВТО» (Код ЄДРПОУ 42301507)

Екскаватор Hyundai R140W-9S – 7085000.00 грн з ПДВ

Терміни поставки: 60 календарних днів

2. ТОВ «ТЕК-ТРАНС» (Код ЄДРПОУ 33897028)

Екскаватор Hyundai R140W-9S – 7050000.00 грн з ПДВ

Терміни поставки: 60 календарних днів

3.ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ»

Екскаватор колісний Hyundai R140W-9S – 7000000.00 грн з ПДВ

Терміни поставки: протягом 20 робочих днів з моменту підписання договору

В результаті порівняння ринкових цін зроблено висновок, що очікувана вартість колісного екскаватора, який відповідає замовленим характеристикам,  може становити 7000 тис.грн. за одиницю.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з ураху-ванням вимог нормативних документів

Товар за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати стандартам (технічним умовам) їх виробника, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням:


- необхідності забезпечення максимальної надійністі вузлів та агрегатів товару, їх ремонтопридатність та доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації;
- надійності кріплення та фіксації до конструкцій рами автомобіля в транспортному і робочому положеннях;

Закупівля колісного екскаватора з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами замовника з огляду на віддаленість району, географічну специфіку населеного пункту, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, що доволі важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та зважаючи на виділені кошти. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю автотранспортного засобу з певними технічними і якісними характеристиками.

 

Технічні характеристики та вимоги до Товару:

Машина нова, в стандартному заводському виконанні, виробництва не раніше  2023 року

Експлуатаційна вага, кг - не менше  14 200

 

Висота по кабіні, мм - не більше  3 140

 

Габаритні розміри при русі (Д х Ш х В(по стрілі)), мм - не більше 7 690 х 2 500 х 3 620

 

Потужність, к.с. (кВт) при об/хв, не менше  106 (78) при 2 100

 

Об'єм, см.куб. - не менше 3 900

 

Тип дизельний 4-тактний, 6-циліндровий, з рідинним охолодженням, з електронним управлінням, турбонадув, з низьким вмістом шкідливих речовин в відпрацьованих газах, відповідає вимогам стандартів з охорони навколишнього середовища

 

Додатково Автоматична система попереднього розігріву двигуна для запуску при низьких температурах, автоматичне зменшення обертів двигуна, захист від перегріву

 

Ковш з зубами, м.куб 0,65 - 0,70

 

Стріла, м - не менше 4,60

 

Рукоять, м - не менше 2,50

 

Радіус копання, мм - не менше 8 320

 

Глибина копання, мм - не менше 5 250

 

Висота розвантаження ковша, мм - не менше 8 790

 

Позаду повинен встановлений  бульдозерний відвал

 

Спереду повинно встановлено два гідравлічних аутригери (опори)

 

Повинно встановленно гідравлічний контур для роботи з гідромолотом

 

 

Привід  Повний, 4х4

 

 

Макс. швидкість руху, км/год - не менше 30,0

 

 

Низька швидкість, км/год - не менше 8,0

 

 

Здатність долати ухил, 0 (%) - не менше 35 (70)

 

Швидкість повороту екскаватора, об/хв - не більше 13

 

Час циклу, сек - не більше 15

 

Продавець повинен забезпечити передпродажну підготовку, введення машини в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих робіт враховується в ціну машини), після продажне обслуговування машини протягом гарантійного терміну експлуатації (надати опис сервісної служби), забезпечувати виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі Замовника. Продавець повинен мати склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни. Надати копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на торгівлю автотранспортними засобами,  оригінал інструкції з експлуатації та повний пакет документів, необхідних для реєстрації (постановки на облік) у відповідних органах.

     

Ціна на товар повинна враховувати витрати на транспортування до місця поставки Замовнику, завантаження, розвантаження, сплату податків і зборів, інші витрати передбачені чинним законодавством на закупівлю Товару, що пропонується Учасником до постачання. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції. До розрахунку вартості пропозиції не включаються будь-які витрати, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, понесені Учасником (в тому числі і у разі дискваліфікації). Всі можливі витрати Учасника сплачуються за рахунок його власних коштів та не відшкодовуються Замовником.

Учасник повинен гарантувати, що Товар, який є предметом закупівлі належить йому на праві власності, є новим, не раніше 2023 року випуску, не перебував в експлуатації, є придатним до експлуатації відповідно до свого призначення, не знаходиться під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження (включаючи плату обов’язкових платежів, податків, мита) чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Учасник зобов’язаний нести відповідальність за якість поставленого товару.

Колісний екскаватор має бути в зібраному і справному стані, придатному для безпосередньої експлуатації, без механічних пошкоджень і слідів корозії, якість повинна відповідати діючим державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству України щодо показників якості такого виду товару. Товар повинен відповідати всім необхідним вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.

Товар повинен бути у виконанні, передбаченому нормативно-технічною документацією виробника і готовим до експлуатації, повинен відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації.

Відповідно до вимог пункту 6-1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі в України», Замовник здійснює закупівлю товарів виключно, якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році – 20 відсотків.

 У разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).

Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), про що надається лист-пояснення.

 

 На виконання п.13-1 Постанови КМУ №861 від 02.08.2022 року (зі змінами) «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку  вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі

  • сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
  • або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником,
  • або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.

Замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі

  • сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу)
  • чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання,
  • чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури,
  • чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).

  Виходячи  з  вищезазначеного  та  відповідно  до  рішення Богодухівської міської ради «Про бюджет міської територіальної громади на 2024 рік» №7062-VIII від 22.12.2023 LIХ сесія VIII скликання), зі змінами, на виконання Програми територіальної оборони Богодухівської міської ради на 2024-2025 роки (п.п 6.10,6.16), для забезпечення матеріально-технічними засобами та фінансування діяльності добровольчого формування Богодухівської міської територіальної громади,  за рахунок коштів спеціального фонду (бюджету розвитку), а саме: придбання колісного екскаватора та екскаватора навантажувача,    передбачені   видатки  в сумі   12 000 000 грн. 

Порядок  оплати:

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу  акта про прийняття- передання Товару.

Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.

У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу акта про прийняття- передання на оплату чи його  неналежного  оформлення.

Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.