Богодухівська міська рада

Харківська область

ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі (Деревина паливна (дрова) твердолистяних порід)

Дата: 16.02.2024 10:38
Кількість переглядів: 38

Фото без описуКОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОСПОДАР»

БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

                                                                                 

ОБГРУНТУВАННЯ

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року N 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).

Предмет закупівлі: Деревина паливна (дрова) твердолистяних порід, (Код ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 Деревина.

Мета використання товару: для задоволення потреб Замовника.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-14-010867-a.

Найменування замовника: КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради.

Юридична адреса замовника: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3Б

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40327746

Категорія замовника: комунальне підприємство, підпорядковується Богодухівській міській раді Харківської області.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Деревина паливна (дрова) твердолистяних порід, (Код ДК 021:2015 (CPV): 03410000-7 Деревина.

Кількість товарів: 155 м.куб.

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, вулиця Космічна, 1С , вулиця Молодіжна 2, вулиця Моргунова 5, вул. Григорія Сковороди 9, пров. Лікарняний 3 Б (відповідно до заявки Замовника).

 Строк поставки товарів: з дати укладання договору до 31.12.2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобовʼязань.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 310000 грн. (триста десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-010267-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-02-005462-a

Джерела пошуку та моніторингу цін:

https://e-forest.gov.ua/kupyty-drova/

https://baza-drov.com.ua/uk/drova/drova-tverdix-porid/dubovi-drova

https://iskra.kh.ua/drova.html

тощо.

Джерело фінансування: власні кошти підприємства.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

  1. Кількісні вимоги до предмету закупівлі:  155 м.куб

  2. Якісні характеристики:

2.1. Якість товару, що передається у власність повинна відповідати ТУ У 16.1.00994207-0005:2018 «Деревина дров’яна». Класифікація, облік, технічні вимоги повинні відповідати наступним показникам:

- дрова паливні рубані виключно твердих порід (дуб, акація, граб, клен, ясен);

- допустима вологість дров не більше 20%;

- дрова можуть бути як в корі, так і без кори;

- дрова повинні бути без гнилі та трухляви, сторонніх матеріалів (пластмаса, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи);

- розмір дров рубаних по довжині – до 30 см включно;

  • дрова повинні бути очищені від сучків, гілок та ін.;

  • дрова повинні мати «товарний» вигляд, тобто бути належно складеними при розвантаженні.

2.2. Замовник при поставці кожної партії Товару залишає за собою право перевіряти його на відповідність технічним характеристикам (розмір, вологість, наявність сучків, глині та трухляви). В разі невідповідності Товару (деревини) технічним характеристикам чи невідповідності об’єму Товару, зазначеному в товаро-супровідних документах, Замовник має право відмовитися від такого Товару, а Постачальник зобов’язується замінити його на належний Товар (деревину).

2.3. Учасник повинен гарантувати, що у разі отримання товару неналежної якості Замовник залишає за собою право на відмову від усієї партії товару та відмову від підписання товарно-транспортної або видаткової накладної. Постачальник зобов’язаний замінити усю партію неякісного Товару, або недопоставлену його кількість протягом 1 (одного) робочого дня після отримання обґрунтованої претензії від Замовника. Заміна неякісного Товару виконується Постачальником за його рахунок. Всі витрати, пов’язані із заміною в тому числі зберігання, охорона Товару неналежної якості, несе Постачальник.

2.4. Поставка товару здійснюється партіями 10-20 м3 відповідно до наданої заявки протягом 1 (одного) робочого дня після отримання заявки, транспортом, власними силами та за  власний кошт Постачальника (з врахуванням маркування Товару, вартості тари, навантаження та розвантаження Товару) за такими адресами: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, вулиця Космічна, 1С , вулиця Молодіжна 2, вулиця Моргунова 5, вул. Григорія Сковороди 9, пров. Лікарняний 3 Б. (Конкретна адреса поставки кожної окремої партії товару буде вказана в заявці Замовника).

2.5. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством. У разі доставки дров паливних рубаних габаритним транспортом, який не матиме змоги в’їхати (під’їхати) на подвір’я однієї із точок доставки, всі витрати по розвантаженню товару, включаючи транспортні витрати здійснюються за рахунок Постачальника.

Учасник має надати чинний дозвіл, виданий на ім'я учасника або на ім’я організації, з якою учасник перебуває у договірних відносинах (відповідний договір надається у складі тендерної пропозиції),  на виконання лісосічних робіт. Дозвіл має бути виданий відповідним органом (підрозділом) Державної служби України з питань праці і діяти не менш, ніж до кінця поточного року.

Учасники для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинні надати завірену підписом і печаткою учасника (або організації, з якою учасник перебуває у договірних відносинах) копію технічних умов, що затверджені Генеральним директором «Лісогосподарським інноваційним аналітичним центром» на «деревину дров’яну, класифікація, облік, технічні вимоги», погоджені Заступником Голови Державного агентства лісових ресурсів України, та перевірені Мінекономрозвитку України, даний документ повинен бути чинним на дату подання пропозиції.

Учасники для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинні надати повну калькуляцію ціни за одиницю товару за 1 куб. м.

Для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен також надати копію паспорта якості на товар, що підтверджує відповідність товару що є предметом закупівлі, на відповідність вимогам ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги». Паспорт якості має бути виданий від імені організації, яка є виробником товару.

Враховуючи потребу опалювання приміщень та для забезпечення сталого проходження опалювального періоду, а також з метою безперебійного забезпечення паливною деревиною вищезазначених будівель, є необхідність в придбанні Товару даного виду.

Виходячи  з  вищевикладеного, вказано захід щодо придбання: «Деревина паливна (дрова) твердолистяних порід» - на суму 310000 гривень.

https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/programi-16-25-45-06-04-2021/

Порядок  оплати: Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.

Посилання на копію документу


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь