Куди звертатись при поломці газового приладу у будинку
Будь-які поломки у будинку є величезним дискомфортом. Особливо взимку, коли через несправний прилад не можливо зігрітись у холоди. А від вибору майстрів залежить подальша безпека споживача.
Найоптимальніше рішення для уникнення проблем з роботою обладнання у холоди – проводити його системне обслуговування у міжопалювальний сезон. Як-то кажуть: готувати санчата влітку.
Але якщо вже сталася поломка приладу, наведемо кілька порад куди звертатись.
Газове обладнання, з вичерпаним гарантійним терміном. У разі негараздів з такими приладами, при їх поломці, споживачу варто звернутися до спеціалізованої організації, що має всі необхідні дозволи на виконання газонебезпечних робіт
Замовити послуги споживач також може через центри обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі». Для цього власник домоволодіння подає заяву у найближчий до нього ЦОК.
Газове обладнання, що перебуває на гарантії. У разі поломки газового обладнання, що перебуває на гарантії, споживачу варто звернутись до сервісного центру, що забезпечує гарантію газового приладу.
Якщо зупинився газовий лічильник, споживачу потрібно повідомити про це оператора мереж, оформивши заяву у найближчому центрі обслуговування клієнтів Харківської філії «Газмережі».