Богодухівська міська рада

Харківська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)

Дата: 04.10.2023 15:51
Кількість переглядів: 98

Фото без описуЗакупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року N 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).

Предмет закупівлі: Шини, (Код ДК 021:2015 (CPV): 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.

Мета використання товару: для задоволення потреб Замовника.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-04-002835-a.

Найменування замовника: КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради

Юридична адреса замовника: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3Б

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40327746

Категорія замовника: комунальне підприємство, підпорядковується Богодухівській міській раді Харківської області.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шини, (Код ДК 021:2015 (CPV): 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.

Кількість товарів: 22 штуки.

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, провулок Лікарняний, 3 -Б

 Строк поставки товарів: з дати укладання договору до 30.11.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобовʼязань.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 380 000 грн. (триста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-26-010664-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-22-002574-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-18-008877-a

Джерела пошуку та моніторингу цін:

https://infoshina.com.ua/

https://shyp-shyna.com.ua/

https://rezina.cc/uk/shiny

https://tshina.ua/ua/shiny/

тощо.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів.

I.         Загальні вимоги:

1.         Предмет закупівлі – Шини.

2.         Кількість товару – 22 штуки.

3.         В ціну Товару входять: витрати по транспортуванню, завантаженню, розвантаженню предмета закупівлі. Неякісний предмет закупівлі підлягає обов’язковій заміні за рахунок Постачальника (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

4.         Гарантійний термін Товару не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

5.         Середній ресурс пропонованих шин не менше 60 000 км при особливих умовах експлуатації.

6.         Якість Товару повинна відповідати вимогам до якості, встановленим чинним законодавством (та/або міжнародними стандартами) до Товару даного виду,  зокрема ДСТУ, тощо.

7.       Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому зазначається, що товар, який буде постачатися за договором про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших документів, що підтверджують якість виробів даного типу, а також, відповідно до якого товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об'єктом застави), та по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання та використання Замовником.

8.         Шини, запропоновані Учасником, повинні бути тільки новими. Відновлені, ті що були в застосуванні, зняті з виробництва, застарілі, частково ушкоджені Замовником прийматися не будуть. Представник Замовника/Комісія Замовника при постачанні Товару перевіряє якість шин у присутності представника Постачальника або Постачальника. 

9.          Товар має бути виготовлений не раніше 2023 року (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

10.       Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його під час транспортування.

11.       На запропонований товар Учасник повинен надати сертифікат якості/відповідності та/або паспорт якості тощо, дійсний на дату подання документа. У разі надання сертифікату якості/відповідності, сертифікат має бути з додатками на запропонований товар згідно технічних вимог до предмету закупівлі. Сертифікат якості/відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, що має відповідну державну атестацію. Сертифікати якості/відповідності повинні бути надані в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та ін). Сертифікати  якості/відповідності мають містити інформацію про конкретну позицію товару відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі з вказанням її каталожного номеру (артикулу) та характеристик (за наявності). Сертифікати  повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. Сертифікати  повинні бути видані безпосередньо на ім'я  Учасника або підтвердити зв'язок власником Сертифікату (надати договір постачання, представницькі документи ). Паспорт якості має бути виданий виробником товару. У разі надання документів іноземною мовою, Учасник має надати переклад даних документів на українську мову. 

12.       Учасник на запропонований Товар має надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України та/або міжнародним законодавством.

13.       Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б.

14.       Строк поставки товару: 30 листопада 2023 року

15.        Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва.

16.        Товар не повинен бути виробництвом з російської федерації або республіки білорусь  (надати у складі пропозиції гарантійний лист).

Враховуючи особливості виробничого (господарського) процесу КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради, у зв’язку з постійною експлуатацією техніки (МАЗ, МТЗ, Т-156, JAK) та зношенням окремих запчастин до неї, зокрема шин, та для ефективного функціонування виробничого процесу КП «Господар» Богодухівської міської ради із залученням вищезазначених транспортних засобів є необхідність в придбанні шин. А саме:

1) Шина 315/80R22,5 156/150M D801 3PMSF – 4 шт.

2) Шина 245/70R19,5 143/141J D801 3PMSF – 4 шт.

3) Шина 14,00-20 ОИ-25АМ 147G – 6 шт.

4) Шина 15,5R38(400R965) TR-07 134A8 – 2 шт.

5) Шина 11,2-20(290-508) нс8 117А6 ФБЦ-35 – 2 шт.

6) Шина 21,3-24 ИЯВ-79У нс10 140А8 – 4 шт.

Виходячи з вищевикладеного, та  відповідно до «Програми благоустрою територій населених пунктів Богодухівської міської територіальної громади на 2023 рік, затвердженої  рішенням № 6642-VIII від 01.09.2023 року: «Придбання шин» - на суму 380 000 гривень.

https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/programi-16-25-45-06-04-2021/

Порядок  оплати: Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.