Богодухівська міська рада

Харківська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Спеціальний робочий одяг)

Дата: 31.08.2023 10:11
Кількість переглядів: 77

Фото без описуКОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОСПОДАР»

 БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» N 710 від 11.10.2016 року (зі змінами).

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року N 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).

Предмет закупівлі: Спецодяг, (Код ДК 021:2015 (CPV): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг.

Мета використання товару: для задоволення потреб Замовника.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-29-004252-a.

Найменування замовника: КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради

Юридична адреса замовника: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3Б

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40327746

Категорія замовника: комунальне підприємство, підпорядковується Богодухівській міській раді Харківської області.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спецодяг, (Код ДК 021:2015 (CPV): 18130000-9 Спеціальний робочий одяг.

Кількість товарів: 121 комплект.

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, провулок Лікарняний, 3 -Б

 Строк поставки товарів: з дати укладання договору до 30.11.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобовʼязань.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 270 000 грн. (двісті сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-29-001933-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-28-003611-a

Джерела пошуку та моніторингу цін:

https://specnaz.ua/

https://svan.com.ua/ua/

https://www.ozon.com.ua/ua/spec/spetsodyag/

https://mestprom.com/regional/spetsodyag-kharkiv

тощо.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів

І. Загальні вимоги:

  1. Кількість – 121 комплект. В комплект входить: (куртка утеплена, штани робочі).
  2. Місце поставки Товару: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б.
  3. Якість Товару повинна відповідати вимогам до якості, встановленим чинним законодавством до товару даного виду,  зокрема ДСТУ, тощо.
  4. Учасник має надати документи, які підтверджують якість товару, передбачені чинним законодавством.
  5. Товар, який постачається, має бути цілим, без пошкоджень, таким що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені.
  6. Товар не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню.
  7. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
  8. Колір ниток, що використовуються, повинен бути в тон кольору оброблюваних деталей виробу, нитки повинні бути стійкими до прасування та прання, ґудзики та інші деталі повинні бути в тон кольору виробу.
  9. Гарантійний термін зберігання та експлуатації повинен бути не менш ніж 12 місяців від дати поставки, про що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист;
  10. В ціну товару входять: поставка, навантаження, розвантаження, пакування та маркування товару.
  11. Товар постачається в упаковці, що забезпечує його захист від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Товар повинен мати необхідні маркування.
  12. Умови поставки: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо здійснення поставки товару в повному обсязі в строк, зазначений в договорі, з дати укладення договору. Даний гарантійний лист повинен в повній мірі свідчити про те, що поставка, навантаження та розвантаження товару буде здійснюватися силами та за рахунок Учасника.
  13. Для виконання умов договору Виконавець зобов’язується виконати поставку виробів в розмірах згідно із замірами працівників підприємства, розміри надає Замовник, після укладення договору.
  14. Розмір логотипу (нашивки КП «ГОСПОДАР») має бути уточнено з Замовником під час укладання договору.

 Технічні характеристики до предмета закупівлі детально зазначені в Тендерній документації.

 

Враховуючи особливості виробничого (господарського) процесу КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради, зокрема, виконання трудових обов’язків працівниками в різні пори року та при різноманітних погодних умовах, задля захисту працівників від різних шкідливих і небезпечних для здоров’я впливів на робочому місці, є необхідність в придбанні Товару даного виду.

Виходячи з вищевикладеного, та  відповідно до «Програми з благоустрою територій населених пунктів Богодухівської міської територіальної громади на 2023 рік, затвердженої  рішенням ХХХVII позачергової сесії  VIII скликання від  21.12.2023 року № 5860-VIII вказано захід: «Придбання спецодягу (куртки утеплені, штани робочі, рукавиці, шапки)» - на суму 350 000 гривень.

https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/programi-16-25-45-06-04-2021/

Порядок  оплати: Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.