Богодухівська міська рада

Харківська область

ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Сонячна установка для власного споживання)

Дата: 21.08.2023 09:34
Кількість переглядів: 73

Фото без описуКОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОСПОДАР» БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» N 710 від 11.10.2016 року (зі змінами).

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року N 922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями).

Предмет закупівлі: Сонячна установка для власного споживання, (Код ДК 021:2015 (CPV): 09330000-1 - Сонячна енергія.

Мета використання товару: для задоволення потреб Замовника.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-17-007242-a

Найменування замовника: КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради

Юридична адреса замовника: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3Б

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40327746

Категорія замовника: комунальне підприємство, підпорядковується Богодухівській міській раді Харківської області.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Сонячна установка для власного споживання, (Код ДК 021:2015 (CPV): 09330000-1 - Сонячна енергія.

Кількість товарів: 1 комплект.

Місце поставки товарів: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів, вулиця Космічна, 1 С.

 Строк поставки товарів: з дати укладання договору до 31.11.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами договірних зобовʼязань.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1400000 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-04-007808-a

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-10-006653-a

Джерела пошуку та моніторингу цін:

https://nenergy.com.ua/ua/montazh/ustanovka-sonyachnyh-stancij/

https://energo-watt.com.ua/alternativ-energy/montazh-solnechnyh-elektrostancij.html

https://utem.org.ua/ua/cats/prices

https://sun-energy.com.ua/solar-power/solar-power-plants/ /

https://dim-tek.com.ua/produkcija   тощо.

Джерело фінансування: місцевий бюджет.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів

Загальні вимоги:

  1. Предмет закупівлі – Сонячна установка для власного споживання.
  2. Кількість товару – 1 комплект.
  3. В ціну Товару входять: витрати по транспортуванню, завантаженню, розвантаженню, установці та налаштуванню предмета закупівлі. Неякісний предмет закупівлі підлягає обов’язковій заміні за рахунок Постачальника (надати у складі пропозиції гарантійний лист).
  4. Гарантійний термін експлуатації кожного елемента сонячної установки повинен бути не менше гарантійного строку заводу-виробника. (надати у складі пропозиції гарантійний лист).
  5. Якість Товару повинна відповідати вимогам до якості, встановленим чинним законодавством (та/або міжнародними стандартами) до Товару даного виду,  зокрема ДСТУ, тощо.
  6. Товар, який постачається, повинен бути новим, без дефектів, термін та умови його зберігання не порушені.
  7. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару (його складових частин) та збереження його під час транспортування.
  8. На все обладнання Постачальник повинен надати сертифікат якості/відповідності та/або паспорт якості, дійсний на дату подання документа.
  9. Учасник на запропонований Товар має надати лист у довільній формі з інформацією щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених законодавством України та/або міжнародним законодавством.
  10. Доставка товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: 62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Богодухів,  вулиця Космічна, 1 С
  11. Строк поставки товару: до 30.11.2023 року

Технічні характеристики до предмета закупівлі детально зазначені в Тендерній документації.

 

Враховуючи особливості виробничого (господарського) процесу КП «ГОСПОДАР» Богодухівської міської ради, зокрема, функціонування Комплексу по управлінню комунальними відходами м. Богодухів та у зв’язку з запровадженням новітніх технологій для роботи вищезазначеного комплексу є необхідність в придбанні Товару даного виду.

Виходячи  з  вищевикладеного, та  відповідно до «Програми розвитку системи поводження з твердими побутовими відходами на території Богодухівської міської територіальної громади на 2022-2025 роки», затвердженої рішенням Богодухівської міської ради від 22.12.2021 року                         № 4541-VIII (ХХІІІ позачергова сесія VIII скликання) вказано захід: «Придбання сонячної установки для власного споживання» - на суму 1 400 000, 00 гривень.

https://bogoduhivska-gromada.gov.ua/programi-16-25-45-06-04-2021/

Порядок  оплати: Замовник здійснює оплату за поставку Товару у безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання видаткової накл


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.