Богодухівська міська рада

Харківська область

Капітальний ремонт будівлі по вул. Героїв Рятувальників, 1 в  м. Богодухові Харківської області під Центр надання адміністративних послуг (коригування), код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.

Дата: 27.07.2023 16:08
Кількість переглядів: 129

ЗАМОВНИК: Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

 

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року (зі змінами) надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. 

Закупівля здійснюється із застосуванням норм Закону України "Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року No922 з усіма внесеними змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року N° 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі"', на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Предмет закупівлі: 

Капітальний ремонт будівлі по вул. Героїв Рятувальників, 1 в  м. Богодухові Харківської області під Центр надання адміністративних послуг (коригування), код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.

Мета закупівлі: Забезпечення умови сучасного європейського стандарту та побутового комфорту мешканців громади, що відповідає курсу державної політики, яка включає широкий комплекс заходів, зокрема створення зручної мережі сучасних ЦНАПів.

Узагальнений досвід кращих практик надання адміністративних послуг передбачає, що приміщення та інфраструктура повинні відповідати основним принципам: доступність та зручність, які в найкращих ЦНАП є їхньою візитною карткою і є достатньо якісними. Сервіс цих офісів ЦНАП (приміщення, рецепція, електронна черга, вебсайт/портал та онлайн-послуги, інформаційні кіоски, оплата за послуги, інформаційні табло, місця для очікування, дитячі кімнати/кутки, послуги ксерокопіювання, гардероб, санвузол, умови для осіб з обмеженими можливостями) відповідає кращим зарубіжним стандартам.

Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2023-07-25-008673-a

Найменування замовника: Виконавчий комітет Богодухівської міської ради Харківської області

Юридична адреса замовника: 62103, Україна, Харківська обл., м.Богодухів,                              пл. Соборності, 2

Обсяг робіт: 1 робота

Місце виконання робіт: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Героїв Рятувальників,1

Строк виконання робіт: до 31грудня 2023 року.

Вид процедури: відкриті торги з особливостями.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 155 813,00 грн. з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складеної згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, та затвердженого Експертного звіту (позитивний), щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі по вул. Героїв Рятувальників, 1 в м. Богодухові Харківської області під Центр надання адміністративних послуг (коригування)», серія:ХК№42847. Експертиза проведена ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК» та затверджена рішенням Виконавчого комітету Богодухівської міської ради Харківської області «Про затвердження робочого проекту та експертного звіту» від 10.07.2023 №248.

Джерело фінансування: місцевий бюджет

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення в сумі 14155813,00 грн. визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік  (Рішення XLIII позачергової сесії VIII скликання  Богодухівської міської ради від 06.07.2023 №5878-VIII) та згідно з Програмою відновлення та розвитку Богодухівської міської ради на 2023 рік, затвердженої рішенням міської ради                    від 21.12. 2022  № 5864-VIII (ХХХVІІ позачергова сесія  VIII скликання) (із змінами).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Капітальний ремонт  будівлі по вул. Героїв Рятувальників, 1 в      м. Богодухові Харківської області під Центр надання адміністративних послуг (коригування)   забезпечить надання якісних адміністративних послуг населенню територіальної громади, в тому числі і людям з інвалідністю, маломобільним групам населення та ВПО, збільшити їх кількість в одному місці. Будівля, в якій планується капітальний ремонт, відповідно до технічного паспорту, побудована у 1900 році. Згідно з дефектним актом та робочим проектом передбачені демонтажні роботи, укріплення фундаментів, стін, перегородок, облаштування підлоги, стелі, даху, фасаду, ганку, заміна вікон та дверей, виконання внутрішнього опорядження, проведення всіх інженерних комунікацій та благоустрій території.

При проведенні капітальних ремонтних робіт виконавець повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці, забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з капітального ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.

Порядок  оплати:

 Оплата за виконані Роботи здійснюється на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт (форма КБ-3) протягом 10 банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Загальна вартість виконаних Робіт може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків Замовника за взаємною згодою Сторін.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь