Богодухівська міська рада

Харківська область

За допомогою Електронного кабінету водія або Порталу «Дія» власники транспортного засобу мають можливість замовити послугу з перереєстрації транспортних засобів

Дата: 16.09.2022 08:53
Кількість переглядів: 306

Відповідні зміни внесені постановою Кабінетом міністрів України 10 вересня 2022 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань державної реєстрації транспортних засобів, допуску громадян до керування транспортними засобами».

 Функціональні можливості електронного кабінету водія або Порталу Дія дають можливість власникам (крім юридичних осіб) замовити послугу з перереєстрації транспортних засобів.

 Для замовлення послуги з перереєстрації транспортних засобів власник (крім юридичних осіб) подає через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія заяву в електронній формі, зразок якої встановлюється МВС.

 У разі формування та подання заяви в електронній формі засобами з використанням програмних засобів Порталу Дія заповнення форм (полів) електронної заяви здійснюється автоматично, у тому числі з урахуванням відомостей, отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії з єдиною інформаційною системою МВС.

 Порядок електронної інформаційної взаємодії єдиної інформаційної системи МВС, Єдиного державного реєстру МВС та Порталу Дія, зокрема структура та формат даних, що передаються та приймаються, затверджується МВС та Мінцифри.

 Оформлення заяви в електронній формі завершується накладенням електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису власника відповідно до Законів України “Про електронні довірчі послуги” та “Про електронні документи та електронний документообіг”.

 Під час опрацювання заяви в електронній формі уповноважені особи сервісного центру МВС перевіряють відомості про особу — власника та транспортний засіб за відповідними реєстрами та базами даних, доступ до яких має МВС.

 

Перереєстрація транспортних засобів через електронний кабінет водія або засобами Порталу Дія не проводиться в разі, коли:

у відомостях заяви або в Єдиному державному демографічному реєстрі відсутня інформація щодо задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи (крім внутрішньо переміщених осіб, інформація щодо яких підтверджується даними з Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб);

- власник та/або транспортний засіб перебувають у розшуку;

- відсутня інформація, що підтверджує сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством;

- під час перевірки відповідних відомостей, внесених в електронній формі, виявлено недостовірну інформацію або розбіжності. У такому разі кошти, сплачені за надання послуги, не повертаються.

 

У разі якщо Ви маєте додаткові питання по цій статті звертайтеся до бюро правової допомоги Богодухівського місцевого центру, які знаходяться за адресами:

•  м. Богодухів, вул. Покровська, 5.;

•  м. Валки, вул. Харківська, 2;

•  смт. Коломак, пров. Свободи, 2а;

•  смт. Краснокутск, вул. Миру, 138.

 

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-deiakykh-postanov-kabinetu-ministriv-ukrainy-z-pytan-s1019-100922


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь