Богодухівська міська рада

Харківська область

До уваги власників жилих приміщень приватного житлового фонду!

Дата: 31.03.2022 17:48
Кількість переглядів: 520

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 № 333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», власники жилих приміщень вносять відомості щодо приміщень приватного житлового фонду, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, до веб-ресурсу «Прихисток».

На підставі зазначених відомостей виконавчий комітет міської ради формує реєстр жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб.

Власник жилого приміщення зобов’язаний не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву до відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування та архітектури Богодухівської міської ради за адресою:

м. Богодухів, вул. Молодіжна,2, 2 поверх, каб. #1 та #8, у якій зазначається прізвище, ім’я та по батькові кожної з розміщених осіб та до якої додаються копії документів, що посвідчують їх особу.

Для отримання компенсації власник жилого приміщення щомісяця з 1 по 5 число подає до цього ж відділу заяву встановленого зразка з наступним пакетом документів:

- документ про право власності на житлове приміщення;

- копія паспорта громадянина України - власника приміщення, реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- довідку з банківськими реквізитами заявника для перерахування суми компенсації;

- копію паспорта громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (свідоцтва про народження) внутрішньо-переміщеної особи;

- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

У разі наявності співвласників житлових приміщень необхідно надати їх письмову згоду на отримання компенсації витрат.

Заява розглядається протягом п'яти робочих днів з дня її отримання. Перебіг п?яти робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання такої заяви.

Сума компенсації розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких жиле приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб, але не раніше дати включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про розміщення внутрішньо переміщеної особи у відповідному жилому приміщенні.

Кількість людино-днів визначається шляхом додавання кількості внутрішньо переміщених осіб, які проживали у жилому приміщенні власника, в кожний день місяця.

Сума компенсації за кожен людино-день визначається на рівні 14,77 гривні.

Загальна сума компенсації власнику жилого приміщення визначається шляхом визначення добутку загальної кількості людино-днів на суму компенсації за кожен людино-день.

Вищезазначена інформація буде направлятися до Харківської обласної державної адміністрації та Мінрегіону.

Слід зазначити, що компенсація здійснюється за рахунок коштів державного бюджету (зокрема резервного фонду) за умови відсутності заборгованості власника жилого приміщення за житлово-комунальні послуги.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь