Богодухівська міська рада

Харківська область

Відбулася нарада з діловодами

Дата: 21.05.2021 13:55
Кількість переглядів: 178

Сьогодні у актовій залі міського будинку культури відбулася нарада з діловодами, які працювають на території колишніх сільських рад. 

Як неодноразово раніше наголошував міський голова Володимир БЄЛИЙ, децентралізація повинна сприяти покращенню якості і доступності надання адміністративних послуг для мешканців сільської місцевості. В сучасних умовах реформування,завдання влади - захистити і підтримати пересічних громадян. 

Сьогодні на нараді перший заступник міського голови Віктор СТОЙЧИК зазначив, що Верховною радою України був прийнятий проєкт Закону №4535 «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку  інституту старост». На сьогоднішній день даний проєкт Закону знаходиться на підписанні у Президента України. Згідно даного Закону, кандидатури старост виносяться на громадське обговорення міським головою та за результатами обговорення кандидатури старост підлягають обов’язковому розгляду міською радою. Після введення в дію даного Закону Богодухівською міською радою будуть затверджені межі старостинських округів, проведені громадські обговорення щодо визначення кандидатур старост та подальше їх затвердження. 

Виходячи з нагальних потреб населення громади, яке проживає у сільській місцевості, щодо доступності адміністративних послуг, з метою забезпечення якості і зменшення терміну надання послуг, на конкурсній основі призначені посадові особи – спеціалісти міської ради з віддаленим місцем роботи, які обслуговуватимуть сільські і селищні населені пункти громади, які і були представлені на сьогоднішній нараді. Це:

Юрій ЗЕЙ (смт. Гути, с. Первухінка, с. Першотравневе, с. Губарівка, с. Куп’єваха, с. Павлівка, с. Кручик, с. Миролюбівка, с. Полкова Микитівка),

Володимир КОСТОЧКА (с. Вінницькі Івани, с. Дегтярі, с. Коротке, с. Зарябинка, с. Леськівка, с. Івано-Шийчине, с. Братениця, с. Тимофіївка, с-ще Степне, с. гарбузи, с. Сінне, с. Шийчине, с. Шуби) 

Наталія КУЛІШ (с. Дмитрівка, с. Матвіївка, с. Новософіївка, с. Новоукраїнка, с. Горбанівка, с. Бабаки, с. Щербаки, с-ще Ульянівка, с. Іванівка, с. Воскресенівка, с. Корбині Івани, с. Мар’їне, с-ще Зарічне, с. Шкарлати, с. Дев’ятибратове) 

Іван ЗАЯЦ (с. Заброди, с. Лозова, с. Новоселівка, с. Філатове, с. Воскобійники, с. Кленове, с. Мерло, с-ще Таверівка, с-ще Мала Іванівка, с. Пісочин, с. Шигимагине, с. Крисине, с. Максимівка, с. Новоселівка, с. Бабенки, с. Кадниця, с. Петропавлівка, с-ще Балабанівка, с. Яблучне, с. Сазоно-Баланівка, с. ріпки. С. Вертіївка, с-ще Горького, с. Крупчине)

Олександр ШИРИНЯ (смт. Шарівка, с-ще Першотравневе, с. Мар’їне, с. Олександрівка, с. Сухини, с. Кияни, с.Скосогорівка, с-ще Гаврищі, с. Павлове, с. Хрущова Микитівка, с-ще Вікторівка, с. Байрак).

Діловоди разом зі спеціалістами обговорили поточні питання і намітили шляхи подальшої співпраці.

Також з інформацією виступили начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Ольга ВОРОЖБИТ та голова райкому профспілки працівників держустанов Світлана ШИТОХА.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь