Засідання Організаційного комітету
15 квітня на черговому засіданні оргкомітету підготовки та відзначення 450-річчя із часу першої писемної згадки про Богодухів були підведені підсумки міського творчого конкурсу на створення логотипу-бренду міста Богодухів. Переможцем конкурсу одноголосно визнана робота харківської дизайнерки Марічки РУБАН, яка відповідає всім вимогам Положення. Опис роботи: «Місто-фонтан, місто-фейєрверк, місто ідей, місто, де життя б’є ключем. Також це образ гербу міста – дерева терену. Традиційно, дерево дуже гарний символ, символ стабільності, росту і плідності, об’єднаності. Сам знак фейєрверку також підкреслює те, що цей логотип святковий, ювілейний. Використана кольорова гама гербу, але у більш актуальних сучасних відтінках, не таких прямих»